Królestwo Elfów

Wewnętrzne, tajne forum klanu Królestwa Elfów

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

#1 2012-07-18 17:44:51

 Elleth

Księżna Dusz

Skąd: Gdzieś
Zarejestrowany: 2012-07-18
Posty: 35
Punktów :   

Organizacja sesji forumowej

Słuchajcie. Pomysł forum klanowego chodził mi po głowie od pewnego czasu, ale o klanowej sesji pisanej myślę jescze dłużej, ale ciągle nie mam pomysłu na temat. Myślałam o czymś w rodzaju poszukiwań skarbu, do którego angażują się osoby z naszego klanu.

W całej tej sesji każdy może nazywać się jak chce, bez względu na nick w grze, czy na forum. Może wyglądać, jak chce, więc w sumie może być kim chce, ale oczywiście w granicach rozsądku. Każdy może odgrywać TYLKO JEDNĄ POSTAĆ. Każdy, z wyjątkiem mnie, ponieważ ja dodatkowo będę pełniła funkcję narratora. Mam nadzieję, że pomysł się podoba. Wraz z ustaleniem tematu sesji, dodajemy tu swoje Karty Postaci, jednak o TYCH POSTACIACH, KTÓRE ODGRYWACIE TU, A NIE NA NERTHUSIE, żeby nie było nieporozumień. Czekam na jakieś inne propozycje sesji i Wasze KP.



____

A WIĘC UWAGA!
Zaczynam pisać wprowadzenie do sesji forumowej pomysłu Ewelynn. Owe zapoczątkowanie przygody już niedługo pojawi się w temacie. Tymczasem zapraszam do wklejania Kart Postaci, by było wiadome, kto jest kim. Pamiętajcie, że nie musicie być tym, kim jesteście na Nerthusie.
Ja jednak zostaję przy Elleth.


IMIĘ I NAZIWSKO: Elleth
RASA:  Człowiek
WIEK:  20 lat
WYZNANIE:  Ermos
WZROST: 176 cm
KOLOR OCZU:  Zielony
KOLOR SKÓRY:  Jasny
PROFESJA:  Tropicielka ; handlarka
JĘZYKI I PISMA:  Mowa i pismo wspólne
CHARAKTER:  Chaotyczny dobry
OPIS UZBROJENIA:
►  Lekka kusza przywieszona do pasa
►  Kołczan z bełtami, przewieszony swobodnie przez ramię
►  Nitowana kolczuga włożona zawsze pod ubranie – jasną tunikę
►  Wysokie, skórzane buty
►  Główną bronią tropicielki jest długa włócznia

WYGLĄD ZEWNĘTRZNY:
Młodo wyglądająca kobieta z kaskadą różowych włosów, upiętych w kuc. Ubrana w białą koszulę, ciemną, plisowaną spódnicę i ciężkie buty. Ell posiada dwa kolczyki : pod ustami i w języku. Na lewym piszczelu tatuaż ukazujący dwa smoki zamknięte w kręgu.
OPIS CHARAKTERU:
Zapatrzona w siebie, nieco narcystyczna dwudziestolatka. Intrygująca i ciekawa. Krytyczna wobec każdej osoby i rzeczy. Chętna do zawierania nowych znajomości. Z racji swego zawodu gadatliwa i śmiała.

UMIEJĘTNOŚCI:
►  Walka dystansowa (poziom zaawansowany)
►  Walka wręcz (poziom średniozaawansowany)
►  Medycyna (poziom podstawowy )

HISTORIA:
Urodzona w Hironii, w mieście portowym, przez całą młodość pomagała rodzicom w utrzymaniu kramu ze świeżo poławianymi rybami. W wieku piętnastu lat postanowiła opuścić dom rodzinny i z błogosławieństwem od rodziców ruszyła w podróż szlakami handlowymi. Kilka lat spędziła na farmie. Kiedy skończyła dziewiętnaście lat, sprzedała swą posiadłość i ruszyła z niewielkim dobytkiem do Margonem, gdzie chce osiedlić się na nowo. Gdy na dobre osiedliła się w Margonem, otrzymała list z rodinny stron. Jej matka poważnie zachorowała, a w wyniku choroby zmarła. Elleth wróciła do Hironii, by pomóc ojcu przez jakiś czas. Po miesiącu wróciła nieco odmieniona, z bagażem nowych doświadczeń.

ATRYBUTY:
►  Dobry, wyczulony wzrok, pozwalający dostrzec wiele szczegółów, co przydaje się w handlu
►  Zwinna, wysportowana


Nie poddam się. Na to nie licz.
Mogę jedynie zapomnieć... Na jakiś czas.

Offline

 

#2 2012-07-19 09:22:12

 Ewelynn

Użytkownik zbanowany

Skąd: -
Zarejestrowany: 2012-07-18
Posty: 1
Punktów :   
WWW

Re: Organizacja sesji forumowej

KARTA POSTACI.

Wygląd: fc03.deviantart.net/fs42/f/2009/064/c/c/Dark_night_5_by_Eggar919.jpg
Imię: Ewelynn Nordegard.
Płeć: Kobieta.
Wiek: 19
Charakter, sposób bycia: Cyniczna egoistka, chłodna i nieco arogancka.
Rasa: Człowiek.
Profesja: Skrytobójca.
Wyznanie: Nie wyznaje żadnego bóstwa.
Znaki szczególne: Pieczęć, wizualnie nieco podobna do pentagramu, umiejscowiona na jej szyi. Jest to pozostałość po zapieczętowanym wcześniej w jej ciele demonie.
Ekwipunek: Dwa, długie sztylety. Kilka noży ukrytych pod ubiorem. Flet, który jest jej najcenniejszym dobytkiem.
Atrybuty: Odporność na ból większa o 10% niż u zwykłego człowieka, spowodowana hartowaniem ciała już w czasie dzieciństwa.
Rzut nożem na poziomie zaawansowanym.
Walka za pomocą dwóch broni, (sztylety, noże) na poziomie zaawansowanym.
Słabe strony: Podatność na ciężkie rany, spowodowana słabym refleksem.
Zainteresowania: Uwielbia grać na flecie, tańczyć w deszczu i samotne spacery.
Historia: Ewelynn urodziła się i wychowała w elfickim lesie Meghdorr. Dziewczyna w wieku szesnastu lat została osierocona. Do tej pory nie poznała przyczyny śmierci jej rodziców. Mimo, iż wychowała się w elfickim lesie, była człowiekiem, co było główną przyczyną jej odrzucenia przez rówieśników. Kilka dni po swoich osiemnastych urodzinach, poznała pewnego, przystojnego młodzieńca, Menderiona. Od samego początku Ewelynn podobała się młodemu Elfowi. Jego sympatię zdobyła swoim charakterem i urokiem osobistym. Kilka dni przed wojną w Meghdorr, dziewczyna otrzymała od niego drewniany flet, jako dowód jego miłości. Lada dzień, Menderion został wezwany do obronnej armii Meghdorr, po czym zginął w walce z ręki Nazghula. Gdy dziewczyna usłyszała o śmierci jej ukochanego ,była wstrząśnięta tym faktem w takim stopniu, że z czasem urwała całkowicie kontakt z bliskimi mieszkającymi w Meghdoor. Pewnej nocy zabrała swój ekwipunek , po czym wyruszyła w nieznane. Po kilku tygodniach wędrówki, osiedliła się w lesie Gerthdorr, gdzie zamieszkała w małej, opuszczonej chatce. Chwilę po osiedleniu i zaaklimatyzowaniu się, podczas snu ktoś podpalił jej mieszkanie. Ogień strawił niemal wszystko. Jedyne co jej zostało, to drewniany flet. Ewelynn z trudem uszła z życiem. Z pustymi rękoma powędrowała w nieznane. Wędrowała przez kilka tygodni, podumierając z głodu i wycięczenia, jednak udało jej się dotrzeć do niewielkiego miasteczka w północnej części krainy. Dziewczyna zaczęła cieszyć się życiem, w końcu doceniła jego wartość..


Open your eyes, open your mind
proud like a god don't pretend to be blind
trapped in yourself, break out instead
beat the machine that works in your head.

Offline

 

#3 2012-07-19 11:43:09

Arwardi

Dziecko Wojny

Zarejestrowany: 2012-07-19
Posty: 1
Punktów :   

Re: Organizacja sesji forumowej

Imię i nazwisko: Arwardi Vandragon
Wiek: 13 lat
Rasa: Drow
Profesja: Nożownik
Język: Łacina, współczesny,
Wzrost: 155cm.
Kolor oczu: Fiolet.
Kolor skóry: Szaro-czarny
Inne cechy szczególne:
►Długie, białe jak śnieg włosy
►Chudy
Charakter: Neutralny, złośliwy, podstępny.
Ekwipunek:
►Dwa noże
►Lekka, czarna zbroja
►Czarne naramienniki i karwasze.
►Czarna peleryna.
Umiejętności:
►Nożownictwo na poziomie podstawowym,
►Alchemia i zielarstwo na poziomie podstawowym,
►Bardzo dobrze opanowane skradanie się,
Historia:
Arwardi wywodzi się z królestwa Drowów, skąd po ośmiu latach nauki i nauczeniu się podstaw życiowych wyruszył do miasta Nithal gdzie przez pięć lat poznawał tajniki walki oraz pogłębiał swą wiedzę. Po jakimś czasie został odebrany przez swojego wujka, gdzie zamieszkał z nim w Ithan...
Atrybuty:
►Zwinny i szybki
►Bardzo wytrzymały jak na swój wiek
►Przyzwyczajony do życia w mroku: lepszy wzrok w nocy. W świetle dziennym zwinność i szybkość obniżona o 5%, w miejscach zaciemnionych zwinność i szybkość wzrastają o 10%
►Odporność na światło zmniejszona o 5%

Offline

 

#4 2012-07-27 11:46:48

Altair La Ahad

Ogoniasty

Zarejestrowany: 2012-07-18
Posty: 8
Punktów :   

Re: Organizacja sesji forumowej

IMIĘ I NAZWISKO: Altair La Ahad
RASA: Reptilian
WIEK: 25lat na ludzkie
WZROST: Ok. 230 cm
KOLOR OCZU: Granatowy
KOLOR SKÓRY: Zielony włącznie z łuskami
PROFESJA: Tropiciel
RANGA: Adept (akademia)
JĘZYKI I PISMA: Mowa powszechna, język węży
CHARAKTER: Odważny, spokojny, lecz potrafi się zezłościć
OPIS UZBROJENIA:
Lekka skórzana zbroja nie utrudniająca ruchów, dobrze chroniąca przed pchnięciami, słabo przed cięciami. Pas do którego przymocowany jest sztylet, którego nie widać na pierwszy rzut oka, do pasa przymocowana jest także pochwa w której spoczywa dość wytrzymały krótki miecz nie posiadający żadnych specjalnych umiejętności, oraz pałka strażnicza. Peleryna z kapturem, który naciąga na głowę w brzydką pogodę. (Peleryna lekko nadpalona na dole.) Na ramionach pagon, oraz na lewym ramieniu tarcza herbowa. Posiada także ochraniacze na krocze i łydki, które także zakładane są na dłuższe wyprawy. Ciepłe buty ze skóry. Na plecy zarzucony cisowy łuk, oraz kołczan strzał. Na szyi jego najcenniejszy skarb, wisior z łuską smoka który ma właściwości magiczne - nie może zostać odebrany właścicielowi, jedynie on sam może oddać go dobrowolnie. Przez ramię prawie zawsze przepasa torba w której trzyma zioła, kilka książek, fiolki z truciznami i lekami, oraz rożnymi różnościami.
UMIEJĘTNOŚCI:
-Strzelanie z łuku na poziomie wysokim.
-Szermierka na poziomie średnim.
-Potrafi przyrządzić leki i trucizny z roślin.
-Początkujący w magii ognia.
HISTORIA:
Altair pochodzi z małej wioski położonej w środku gęstego lasu, poza granicami Margonem. W wiosce tej było mało mieszkańców, więc panowała określona hierarchia i każdy przestrzegał zasad. Altair od małego wykazywał się odwagą, kreatywnością i posłuszeństwem wobec starszyzny. Gdy tylko osiągnął odpowiedni wiek rozpoczął treningi, szło mu świetnie, był ambitny i utalentowany. Lubił chodzić po lesie i zbierać zioła, i jak reszta Reptilianów jest świetnym zielarzem. W wieku 20 lat gdy opanował dość dobrze łucznictwo oraz szermierkę, rozpoczął studia magii ognia. Lecz kiedy osiągnął odpowiedni poziom aby nią walczyć zmarł mag uczący go umiejętności walki ogniem. Nikt inny nie mógł go uczyć, więc wszyscy uznali że to odpowiedni czas by odejść z wioski, aby Altair mógł dalej uczyć się, i doskonalić swe umiejętności, dążąc do mistrzostwa. Na pożegnanie otrzymał naszyjnik od ojca który ma właściwości magiczne i sentymentalne, odrobinę złota, oraz torbę z rzeczami potrzebnymi do przeżycia. W końcu zawędrował do krainy zwanej Margonem i tu poznał nowych ludzi, przyjaciół jak i tych którzy go nie lubią. Postanowił dołączyć do gwardii N.O.C.-y i tam szlifować umiejętności, i pomagać ludziom, aby Ci go zaakceptowali.
ATRYBUTY:
 W terenie leśnym jest wręcz niewidoczny
 Jest świetnym zielarzem
 Odporny na zatrucia (około 20%) i prawie całkiem odporny na zakażenia. Szybsza regeneracja i zasklepianie ran ze względu na cechy rasy
 Wyczulony węch i wzrok
 Słabszy słuch niż u człowieka... długotrwały hałas powoduje migrenę
 Lekko odporny ma magię, wyczulony ma magię zimna
 Szybko traci ciepło


"Oby wasze miecze pozostały ostre!"

Offline

 

#5 2012-08-18 12:07:53

 Araksor

Użytkownik zbanowany

Skąd: Piła
Zarejestrowany: 2012-07-19
Posty: 1
Punktów :   

Re: Organizacja sesji forumowej

IMIĘ I NAZWISKO: Araksor Vandragon
RASA: Drow
WIEK: Przeliczając na ludzkie: 18 lat (Normalnych 54)
WZROST: 180 cm
KOLOR OCZU: Fioletowe
KOLOR SKÓRY: Czarno-szary
PROFESJA: Cichy łowca
RANGA: Adept (akademia)
JĘZYKI I PISMA: Łacina, Pradawna Mowa, Język Elfów, Mowa drowów,
CHARAKTER: W przeciwieństwie do innych Drowów posiada pozytywny charakter, lecz często bywa arogancki i bezczelny. Zazwyczaj bywa spokojny i nieufny. Zawsze skupiony. Często bywa bezlitosny.
OPIS UZBROJENIA: Uzbrojony jest w lekką aczkolwiek wytrzymałą, czarną zbroje. Nosi naramienniki, na jednym z nich przymocowany jest pagon. Dłonie i palce chronią karwasze. Przedramiona, łokcie, kolana oraz krocze chronią ochraniacze. Na lewym ramieniu przymocowana jest zamiast ochraniacza tarcza herbowa. Pod zbroją nałożony jest czarny, skórzany kaftan. Dwa ostre miecze jednoręczne luźno spoczywają w pochwach. Na plecach nosi kuszę, zaś na lewym udzie przypięty został kołczan z bełtami. Do pasa został przymocowany nóż do łatwego odpięcia oraz pałka strażnicza. Nosi grube, skórzane buty. Przez ramię zarzucona jest lekka torba, w której znajdują się zapałki, lina, różnorodne mapy, mikstury lecznicze, trucizny lub różnego rodzaju mikstury. Bandaże lecznicze nasączone ziołami lub magią.
UMIEJĘTNOŚCI:
Fechtunek na wysokim poziomie, Strzelectwo na poziomie podstawowym, Alchemia i zielarstwo na poziomie podstawowym, Podstawowa wiedza medyczna,
HISTORIA:
Araksor pochodzi z lodowatego Królestwa Drowów ukrytego w jaskiniach znajdujących się nieopodal Andarum Ilami, skąd po niepełnym zakończeniu szkolenia na skrytobójcę w wieku lat dziesięciu (przeliczając na ludzkie) wyruszył na południowy wschód. Znalazł się w mieście zwanym Nithal, uczył się technik walki a także pogłębiał swoją wiedzę. Dzięki panującemu tam otoczeniu w jego charakterze nastały zmiany i wychował się na Drowa o pozytywnym charakterze. Kiedy wyruszył na północ zaatakowany i obrabowany przez bandytów stracił przytomność. Znalazł się w wiosce pełnej cyganów gdzie został opatrzony. Aktualnie należy do organizacji zwanej N.O.C. gdzie zdobywa dalsze doświadczenie, a jego życie coraz bardziej się zmienia...
ATRYBUTY:
► Zwinny i szybki.
► Odporność na zimno - 15%
► Odporność magię (oprócz magii z żywiołu światła) - 20%, co do światła zmniejszona o 10%. Słabość do Jasnej Magii.
► Odporność na trucizny - 20%
► Odporność na uśpienie - 5%
► Przystosowanie do życia w mroku - Widoczność w mroku wysoko zwiększona. Zwinność i skradanie się w świetle dziennym osłabione o 10%, w mocno rażącym świetle zmniejszone o 20%, w mroku skradanie się oraz zwinność zwiększone o 10%.

Offline

 

#6 2012-08-18 13:52:57

 Elleth

Księżna Dusz

Skąd: Gdzieś
Zarejestrowany: 2012-07-18
Posty: 35
Punktów :   

Re: Organizacja sesji forumowej

NO TO WBIJAMY NA SESJĘ, LUDZISKA. JAK KTOŚ CHCE DOŁĄCZYĆ, TO PRIV DO MNIE W MARGO.


Nie poddam się. Na to nie licz.
Mogę jedynie zapomnieć... Na jakiś czas.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.kbi89.pun.pl www.exo.pun.pl www.girlsgames.pun.pl www.darmowyporadnikmfo.pun.pl www.pokimovie.pun.pl