Królestwo Elfów

Wewnętrzne, tajne forum klanu Królestwa Elfów


#1 2012-07-24 00:42:06

 Ananiel

Krwawy Elf

Zarejestrowany: 2012-07-18
Posty: 12
Punktów :   

Kącik zapoznawczy.

Cześć czołem panny i chłopaki.



Od razu pragnę zaznaczyć iż nie jest to przymusowe więc nie rzucać mi kamieniami po oknach oki?

No więc tak...
Jak pewne już wszyscy wiedzą (lub i nie ) mam na imię Artur nazwisko oczywiście rodowe mianowicie Lenczewski. Wiekiem nie zaszczycę bo dzisiejszego roku dokładniej siódmego listopada będzie dwudziestka. Ta, ta starość nie radość młodość nie wieczność. ^^

Chodzę do III klasy technikum uzupełniającego i jak zapewne wywnioskowaliście po mojej przezacnej oponce na brzuszku to szkoła gastronomiczna. Brawo! Rozwaliliście kod Matrixa! x]

Jeśli chodzi o charakter to podobnie jak z nazwiskiem odziedziczyłem po tatusiu.
"On jest spokojny, ale tylko do czasu."
Duplikat Ananielka. ^^

No a tak troszku może na poważniej. Zainteresowań mam sporo a że jestem amatorem świętego spokoju jako pasję wybrałem sobie chodzenie z kijami (Nordic Walking) przeważnie po lesie. Bardzo lubię również jeździć na rowerze i jak widzicie ruch nie jest niczym dla mnie obcym i wcale nie jestem takim noł lajfem jak niektórzy mi to zarzucali.

Co lubię a czego nie? Dobra muzyka, szwendanie się z kolegami do późnych godzin i oglądanie gwiazd przy czystym niebie jak i zachód słońca. W ludziach cenię szczerość nawet jakby prawda miała być nieprzyjemna. Jak łatwo wywnioskować nie lubię fałszywych ludzi. Zbyt często się się na takich nadziewałem stąd moje nieco nieufne podejście do życia.

Aby bardziej zobrazować mnie jako osobę posyłam fotkę. Pewnie niektórzy z was już ją widzieli ale nowi pewnie jeszcze nie.

http://zapodaj.net/337e2c55c95d7.jpg.html

Zapraszam do pisania.


Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą.

Offline

 

#2 2012-07-24 11:00:30

 Nemezja

Owieczka

Zarejestrowany: 2012-07-18
Posty: 9
Punktów :   

Re: Kącik zapoznawczy.

Fotę widziałam! Buahaha.